Harmadszor vívta ki az új média szakma elismerését a hírek, tudósítások, publicisztikák mellett videó- és képgalériát, élő közvetítéseket és igény szerint letölthető televíziós tartalmakat kínáló Telesport.hu. Legutóbb rangos nemzetközi díjjal tüntették ki a Magyar Televízió és a Carnation közös fejlesztését: 2008 legjobb média és sport portáljának választották a világ egyik legelterjedtebb webes tartalomkezelő rendszerére épülő oldalak közül.
„A televízió együtt dolgozik a világhálóval, ezt a trendet ismerte fel az MTV és ülteti át lépésről lépésre a gyakorlatba. A Sitecore Site of the Year kategóriadíja nemcsak a fejlesztők és a szerkesztők munkáját ismeri el, hanem azt is igazolja, hogy jól határoztuk meg a köztelevízió online stratégiáját” – mondta Mucsi Csaba, a Magyar Televízió újmédia főszerkesztője.
A hazai e-Fesztivál, illetve az Év Honlapja versenyen a Telesport.hu már két crossmedia különdíjat nyert, a szakmai zsűri szerint ugyanis tavaly a Telesport.hu valósította meg a legjobban az internet és a televízió együttműködését.
A Magyar Televízió 2008 májusában indította el önálló sport portálját, amely a Labdarúgó Európa-bajnokság mérkőzéseinek élő közvetítéseivel debütált, a pekingi olimpiai játékok idején pedig már megdöntötte a magyar nyelvű online tartalomszolgáltatás minden korábbi televíziós rekordját.
A Telesport.hu a kiugró nyári siker után is megőrizte közönségét: havonta átlagosan 150-200 ezer egyedi látogató keresi fel, akik havonta 6-700 ezer cikket és videót töltenek le a portálról, az online közvetítéseket pedig esetenként 25 ezer felhasználó is nézi azonos időben – a sportágtól és az esemény jellegétől függően.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.