A Közlekedéstudományi Intézet három szakértőjének a városházához címzett levelében azt írják, a "mesterséges torlódások" előidézését nem tartják célszerűnek, a sávszűkítések miatt az autósok nem fognak tömegközlekedésre váltani, amíg az nem lesz lényegesen jobb színvonalú - számol be a Hírszerző az FH alapján a lap cikkéről.
Hasonló véleményen volt a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület is, hangsúlyozva, hogy több mint negyven vonalon kritikus a zsúfoltság, és kevés a busz.
Ikvai párttársa, Lakos Imre fővárosi közlekedési tanácsnok a kísérletet agyrémnek, íróasztalötletnek nevezte, amely "minden ésszerűséget nélkülöz". A lap úgy tudja, a területet felügyelő Hagyó Mikós (MSZP) városüzemeltetési főpolgármester-helyettes a javaslatot jelenlegi formájában nem támogatja, így az jó eséllyel nem is kerül a főpolgármesteri kabinet, illetve a Fővárosi Közgyűlés elé.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.