A korántsem hagyományos képzéssel elsőként egy pekingi magániskola állt elő, amely mindenek előtt tandíjával hívta fel magára a figyelmet: egy tíznapos képzésért mintegy 33 ezer jüant (1,3 millió forint) kér, ami a fővárosban dolgozók havi átlagfizetésének hatszorosa.
A tanfolyam elvégzői a legnagyobb luxusmárkák történetével, vállalati kultúrájával és a termékek elkészítésének folyamatával is megismerkedhetnek, elméleti és gyakorlati órákon sajátíthatják el a márkák eredetisége felismerésének tudományát.
Az iskola ötlete egy korábban Franciaországban tanult helyi üzletasszonytól indult, aki a kínai sajtónak elmondta, hogy a hatalmas kereslet és a speciális tudás tanításának teljes hiánya szolgált az intézmény indításának alapjául. A képzés több lépcsőben, alap-, közép- és felső szinteken valósul meg, arra főként a luxusmárkák szerelmesei, luxuscégeknél elhelyezkedni kívánók és ezeket a termékeket értékesítők jelentkeztek.
Hasonló képzést Sanghajban is kínál egy pekingitől független iskola, mely on-line kurzusokat és angol nyelvű órákat is ajánl. Várhatóan az ország többi nagyvárosában is indulnak a jövőben hasonló képzések.
A luxustermékek iránti kereslet évről évre nő a kelet-ázsiai országban, aminek hátterében a rendelkezésre álló jövedelem növekedése, a középosztály szélesedése és a nyugati befolyás erősödése áll. A luxustermékek komoly státuszszimbólumnak számítanak, mindenekelőtt a legfiatalabb generáció, az 1980 után születettek körében. Kína ma a világ luxustermékeinek legnagyobb fogyasztója, 2013-ban a hivatalos statisztikák szerint globálisan kínaiak vásárolták fel az összes értékesített luxustermék 47 százalékát, összesen több, mint 100 milliárd dollárt költve ezen termékekre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.