Az M1-M7 autópálya közös bevezető szakasza keresztülszeli Budaörs városát és ily módon a helyi közlekedési hálózat szerves részeként üzemel. Ennek megfelelően a város – bár nem lett volna kötelezettsége – jelentős, többmilliárdos fejlesztéseket, bővítéseket hajtott végre, részben saját, részben a területén működő vállalkozásokkal közösen - írja Wittinghoff Tamás.
"Ezeket a beruházásokat térítésmentesen átadtuk a Magyar Állam tulajdonába. Ezen felül jelentős részt vállalunk az útszakasz napi üzemeltetésében, és mi fizetjük a főpálya és a lehajtók közvilágítását is" - teszi hozzá. Levelében azt írja, hogy mivel "az M1-M7 autópályák közös bevezető szakaszára útdíjat vezettek be, és ezzel a közlekedési feltételeket egyoldalúan megváltoztatták, ezért a Budaörs város önkormányzatával 2002-ben megkötött világítás szolgáltatás üzemeltetése tárgyú megállapodást 2015. február 28. napjával felmondtam."
Wittinghoff Tamás kiemelte: "Tekintettel arra, hogy az útdíj fizetési kötelezettség 2015. január 1-től érvényes, a felmondási idő alatt sem kívánjuk a közvilágítás költségeit vállalni, így az erre az időszakra eső számlákat továbbítjuk a Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központnak. Döntésünkről tájékoztatjuk az ELMÜ-t is."
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.