A "Magyarország erősödik" szlogenű kampány költségeire Varju László, a DK-hoz tartozó független parlamenti képviselő kérdezett rá Semjén Zsoltnál, akinek a válaszából kiderül, áfával együtt több, mint félmilliárdos tétel volt a médiakampány költsége - írta meg a hvg.hu.
A 2014. december 17-e és idén január 31-e között folyó "tájékoztatási sorozat" kreatív tervezése közel 20,2 millióba került áfa nélkül, míg a médiavásárlás költségve mintegy 374,2 millió forint volt plusz áfa. Óriásplakátokat ezúttal nem vettek, de áfa nélkül az internetes felületekre 23,6 millió forintot költöttek, a televíziós felületekre mintegy 100,8 milliót, a nyomtatott sajtóban megjelenő reklámokra 173,4 milliót, a rádióra pedig 76,2 milliót.
Összeadva a Semjén által megjelölt összegeket azt kapjuk, hogy 500 844 000 forintba került a kormány legutóbbi kampánya áfával együtt.
A "Magyarország erősödik" kampányhoz kísértetiesen hasonlító "Magyarország jobban teljesít" arculatra korábban bruttó 792 milliót költött a kormány, majd ingyen átadta a Fidesznek a parlamenti választási kampányához.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.