BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Rogán szomszédja népszerűsíti százmilliókért az olimpiai pályázatot

Összesen 360 millió forintot költött a MOB a 120. születésnapi ünnepségére, valamint a budapesti olimpiai pályázat reklámozására.

Rogán Antal Pasa parki szomszédjának, Csetényi Csabának két cége, a Network 360 Kft. és az Affiliate Network Kft. nyerte a Magyar Olimpiai Bizottság tenderét, amelynek tárgya az “olimpiai eseményekhez kapcsolódó médiakampány tervezése, szervezése és lebonyolítása, ennek körében jubileumi rendezvények és médiakampány megszervezése, valamint lebonyolítása” - írta meg az Átlátszó.hu. A tendert Csetényi még november 4-én nyerte meg, a hirdetmény a december 23-i Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

A feladatok közé tartozott a MOB 120. születésnapja alkalmából december 14-én tartott operaházi gála, valamint a december 15-i ünnepi közgyűlés, továbbá egy sajtótájékoztató megszervezése és lebonyolítása; Thomas Bach NOB-elnök és a kiemelt nemzetközi VIP-vendégek programjának megszervezése és koordinációja, valamint a fentiekhez szükséges kommunikációs anyagok elkészítése. A feladat másik része egy két és fél hónapos reklámkampány a budapesti olimpia népszerűsítésének érdekében.

A megbízás értéke nettó 360 millió, vagyis bruttó 457 millió forint volt.

A MOB közbeszerzése hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás volt, és a nyílt verseny mellőzésének indoklása “az ajánlatkérő által előre nem látható okból előállt rendkívüli sürgősség”. Az Átlátszó.hu megemlíti: alig reális az, hogy a Magyar Olimpiai Bizottság rendkívüli sürgősséggel jött rá, hogy most lesz a 120. születésnapja, és a 2024-es olimpiai pályázatról is még februárban döntöttek.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.