Csak a tanárok 22,7 százaléka használná szívesen jövőre is a kísérleti tankönyveket – derült ki az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet jelentéseiből, amelyek pedagógusok visszajelzései alapján készültek - írja a Magyar Nemzet. Ezek alapján az első osztályos környezetismeret-könyvnek nincs logikai íve, a hatodikos magyar nyelv és kommunikáció könyvből pedig nehéz kiemelni a lényeget.
A második osztályos környezetkönyv megítélése már jobb, 21 százaléknyian jövőre is szívesen használnák. Ugyanakkor a jelentés a megkérdezett gyerekek véleményéről azt írta, bár érdekesnek találták a feladatokat, sok konkrét hibát találtak a tankönyvben - írja a Magyar Nemzet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.