Minden második megkérdezett ajándékkal lepi meg a kedvesét, minden negyedik moziba viszi, néhány százalék pedig saját kezűleg készít ajándékot – de senki sem tervezi, hogy SMS-ben, vagy chat üzenetben köszönti a párját - derül ki a Vodafone felméréséből.
„A technika vívmányai nem helyettesítik a személyes élményt, hanem segítik fenntartani és megőrizni a fontos kapcsolatainkat. Ezt jelzi a Valentin napi kutatás is: egy meghitt vacsorával pár MMS-ben átküldött plüssmackó képe nem tud konkurálni, azonban egy személyesen átadott ajándék, amelynek üzenete van – például azt fejezi ki, hogy fontos számunkra, hogy napközben is folyamatos legyen a kommunikáció közöttünk – valóban örömet jelent a partner számára” – mondta Dr. Hevesi Krisztina egészségfejlesztő szakpszichológus, egyetemi adjunktus.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.