Szinte minden munkavállaló és vezető személyesen is tapasztalja, hogy az X és az Y generációs kollégák közötti különbségek nézeteltérésekhez vezetnek, de a valódi konfliktusok ettől függetlenül ritkák. Az Y generációs pályakezdők a munkára az önmegvalósítás formájaként vagy az önmegvalósításhoz szükséges rosszként tekintenek – derül ki a Profession.hu kutatásából. Az X generáció tagjai hiányolják a rendszerszemléletet a fiatalokból, de emellett azt is érzékelik, hogy a részfeladatok megoldásában gyakran hatékonyabbak, mint a régebbi kollégák.
Valódi konfliktusokat a figyelemhiány, a túlbuzgóság és a laza időbeosztás miatt élnek át a tapasztaltabb kollégák a fiatalokkal. Az Y generáció tagjainál sokkal kisebb az önkontroll, ha az összpontosításról vagy a reggeli munkakezdésről van szó. Az X generációval szemben nem a ledolgozott órák számát, hanem a teljesítményt tartják fontosnak. A multitasking is problémaforrás lehet, erre a legjobb példa a mobiltelefon-használat. A vezetők is ezeket a tulajdonságokat és helyzeteket nevezték meg a potenciális konfliktusforrásoknak. Emellett arról számoltak be, hogy az Y generáció tagjai sokkal több és mélyebb visszajelzést követelnek meg a felettesüktől. Nem kedvelik a közvetlen irányítást, és nem szívesen választják a megszokott megoldásokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.