A Nébih pénteki közleménye szerint a vizsgálatok 40 termékkört érintettek, a kedveltségi kóstolásokon ezernél is többen vettek részt. Hozzátették, hogy a minőségi, biztonsági és vásárlói kedveltségi ellenőrzések többek között feldolgozott élelmiszerekre, alkoholos italokra, zöldségekre és gyümölcsökre, fűszernövényekre, fűmagokra és állatgyógyászati készítményekre is kiterjedtek.
A komplex vizsgálati rendszer laboratóriumban végzett méréseket és hatósági termékellenőrzést is magában foglal, eredményei a Szupermenta honlapon tekinthetők meg – írták.
Felidézték, hogy a Nébih 2014 novemberében a fogyasztói tudatosság javítására indította el a Szupermenta szemléletformáló kampányt, amely terméktesztekkel segítette a vásárlókat az élelmiszerek, élelmiszerlánchoz kapcsolódó termékek tudatos kiválasztásában.
A vizsgált termékcsoportok dobogós helyezettjei 2015 novembere óta használhatják a Szupermenta emblémát, amelyet egy éven át tüntethetnek föl a termékek csomagolásán vagy reklámfelületeiken. A lehetőséggel eddig 18 alkalommal éltek a gyártók és a forgalmazók – áll a közleményben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.