Kétszáz szálloda és fürdőhely vesz részt a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) egészségturizmust és gyógyvizeket népszerűsítő Téli feltöltődés című belföldi kampányában, amellyel a mostani holtszezon vendégforgalmának növelése a cél. Az egy hónapos kampány tegnap indult, a beharangozó sajtótájékoztatón Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója a tavalyi rekordév kapcsán megjegyezte, hogy azt az idén újabb követheti. Egyre több desztinációban sikerült a szezonalitást csökkenteni, az új kampány pedig a belföldi piac négy évszakossá terebélyesedését szolgálja, hiszen sikeres belföldi turizmus nélkül nincs beutazóturizmus sem – hangsúlyozta Guller Zoltán.
A látogatószámtól függetlenül folyamatosan magas üzemeltetési költségek az első negyedévben mindig nagy terhet rónak a holtszezonban a fürdőkre, ezért a téli kampányhoz csatlakozó Magyar Fürdőszövetség az akciót februárban önállóan folytatja, alkalmi ajánlatokkal célozva meg a hazai vendégkört – jelentette be Czeglédi Gyula, a szervezet elnöke.
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke, Könnyid László szerint egyedi csomagajánlatokat, változatos programkínálatot tartalmazó kampánnyal jó eséllyel felül lehet múlni a tavaly január–márciusi időszak eredményeit, amikor a belföldi vendégéjszakák száma 2 százalékkal, a gyógyszállók forgalma pedig 3,5 százalékkal emelkedett. Az idei márciusban a négynapos hosszú hétvége miatt is sok vendégre lehet számítani, és erősnek ígérkezik a húsvét is.
Budapestre jönnek az európai Michelin-csillagok
Március 26-án Budapesten rendezik meg a Michelin csoport díjátadó gáláját, amelyre a régi és új európai Michelin-csillagos éttermek séfjei nagy számban érkeznek – jelentette be az egyik legrangosabb gasztronómiai esemény rendezéséről folytatott párizsi tárgyalások friss végeredményét Guller Zoltán.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.