A közlemény szerint január 24. és 27. között megrendezett British Educational Training and Techology Show-n (BETT Show) most első alkalommal jelent meg Magyarország egy önálló országstanddal, 310 négyzetméteren.
A „Hungary – Play! Learn! Succeed!” nevet viselő magyar stand több ezer látogatója egy élettel teli térben ismerhette meg Magyarország Digitális Oktatási Stratégiáját (DOS) és az innovatív magyar oktatástechnológiai termékeket, szolgáltatásokat – írták.
Jelezték: a standon bemutatkozó 25 magyar vállalkozás termékei után szinte valamennyi földrészről, a világ legkülönbözőbb országaiból, Új-Zélandtól kezdve Argentínáig érdeklődtek a lehetséges vevők.
A magyar vállalkozások több mint 400 B2B találkozót (business-to-business találkozó), azaz későbbi üzletkötést megalapozó tárgyalásokat folytattak a BETT Show-n.
Lehetőséget biztosítottak arra is, hogy ötven gyakorló pedagógus is ellátogathasson a nagyszabású oktatástechnológiai kiállításra. A pedagógusok a BETT Show-n kívül két angol iskolába, a Willow Brook Primary School és a Highgate School-ba is ellátogattak. Az óralátogatások során a pedagógusok első kézből szerezhettek tapasztalatokat arról, hogyan lehet a modern pedagógiai módszereket és a digitális technológiát ötvözve a tanulókat motiváló, a hétköznapi élethez jól köthető feladatokkal hasznos és azonnal használható ismereteket átadni a gyermekeknek – közölték.
A közlemény szerint a BETT Show-n való hangsúlyos magyar részvétel elősegítette a nemzetközi szakmai és tárcaközi kapcsolatok fejlődését, lehetőséget nyújtott a legújabb oktatástechnológiai megoldások megismerésére, valamint hozzájárult a magyar oktatástechnológiai vállalkozások exportképességének növeléséhez.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.