A foci, mint téma nem idegen a brand számára, hiszen az évek során sokat tett a vállalat globális és hazai szinten is azért, hogy a termék neve összekapcsolódjon az egyik legnépszerűbb csapatsporttal. Azonban évek óta Bogdán Ádám az első magyar focista, aki a márka arcaként jelenik meg itthon.
A cég eddig olyan játékosokat foglalkoztatott reklámjaiban, mint Beckham, Totti, Ronaldinho, de akár Roberto Carlost, Fernando Torrest, vagy éppen Gera Zoltán.
Ilyen futballsztárok sorába csatlakozik most a nemzeti válogatottunk és a Liverpool kapusa, Bogdán Ádám a Pepsi legújabb kampányában.
Számomra az eddigi legmaradandóbb Pepsi reklám az volt, amiben egy Juventus-szurkoló srác azért kérte el Beckham mezét, hogy megtörölje vele a kólás dobozt
– emlékezett vissza az egyik ikonikus reklámra a kiváló kapus, miközben egy hazai Pepsi fotózáson vett részt a napokban.
A fotózás két helyszínen zajlott: egyrészt egy Bogdán számára természetes közegben, edzőtermi környezetben, másrészt pedig éppen a természetes közegéből szakította ki a bajnok focistát. A Pepsi ugyanis egy különleges helyszínre invitálta Bogdánt, aki egy szabadesés-szimulátort próbált ki, amely 200 km/órás erősségű szelet generált.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.