A Nescafé és a Neslté tulajdonosa fizet majd az amerikai láncnak az eladási jogokért, nevezetesen, hogy világszerte forgalmazhassa a Starbucks termékeket éttermekben, szupermarketekben – írja az Independent.
A Starbucks boltokon kívüli eladása (tehát azok a termékek, amiket nem saját üzleteikben árulnak) évente 2 milliárd dolláros forgalmat generál, beleértve ebbe a pörkölt és őrölt kávéhoz való gépeket és a kapszulás kávégépeket is.
Az amerikai cég állítása szerint azüzletből származó bevétel felhasználható a részvényvásárlások felgyorsítására, a vállalat várhatóan 20 milliárd dollárt fizet a részvényesek számára a 2020-as pénzügyi év végéig.
Mark Schneider, a Nestlé vezérigazgatója elmondta:
A Starbucks bevonásával a Nespresso és a Nestlé három ikonikus márkát hoz össze a kávézás világában. Ez egy igazán nagyszerű nap a kávé szerelmesei számára.
Az üzlet részeként körülbelül 500 Starbucks-alkalmazott csatlakozik majd Seattle-ben a Nestléhez és a megállapodás várhatóan még idén év végéig lezárul.
A jövő évtől tehát a Starbucks kávé már használható lesz a Nespresso kávégépekben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.