A 2017-ben létrejött Pallas Athéné Könyvkiadó fő célkitűzése olyan közgazdaságtani/pénzügyi és menedzsment könyvek megjelentetése magyar nyelven, amelyek a gyakorlatban is alkalmazható ismereteket és tudást biztosítanak olvasóiknak. A kiadó által bemutatott Az üzleti modellek radikális átalakítása – Hogyan szerezzünk versenyelőnyt egy forradalmian új világban? című kiadvány gyakorlati kézikönyvként szolgálhat a változást tervező, vagy a változás folyamatát éppen megélő vállalatvezetőknek – írja közleményében a kiadó.
A kötet szerzői, Carsten Linz – Günter Stewens – Alexander Zimmermann, valamennyien a stratégiai menedzsment elismert szaktekintélyei. Mindhárom szakembert ugyanaz a kérdés foglalkoztatta: hogyan lehet egy vállalat üzleti modelljét megújítani. A több éves kutatómunkájuk esszenciájaként 2017-ben született könyv, tartalmazva több száz vállalatvezetővel folytatott eszmecseréjük eredményét és tapasztalatait, már magyarul is elérhető a téma iránt érdeklődők számára.
Azt tapasztalták, hogy
a cégeknek a verseny élvonalához való tartozás elengedhetetlen az üzleti modelljük alapvető megváltoztatása nélkül.
A Pallas Athéné Kiadó gondozásában most megjelenő könyv célja, hogy a vállalatvezetőket végigkísérje az üzleti modell radikális átalakításának folyamatán és segítse a kihívásokra való reagálásukat.
A kiadó idén februárban jelentette meg Boyé Lafayette de Mente Kínai észjárás, áprilisban pedig Geoff Mulgan A nagy elme című könyvét. A megjelent könyvek megvásárolhatók a kiadó honlapján, a webshopon keresztül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.