A 750 millió jüanból készült film alkotói kasszasikerben reménykedtek, ám jegybevétele alig érte el 49,5 millió jüant, és a nézők körében nagyon alacsony (3,1) értékelést kapott. Egyikük egyenesen borzasztónak, „egy pompás trágyarakásnak” nevezte az alkotást.
A film hivatalos honlapján közzétett közleményükben a producerek közölték, hogy vasárnap este levették a mozik műsoráról az alkotást, és elnézést kértek azoktól a nézőktől, akik nem láthatják a filmet.
Egy korábbi közleményükben a producerek a rossz eredményeket azzal magyarázták, hogy „szervezett, kitervelt kísérlet” történt az adatok manipulálására. A nézők azonban cáfolták, hogy erről lenne szó, egyikük egyenesen „szemétnek” írta le a filmet.
A kínai média meg nem nevezett befektetőket idézve arról írt, hogy a filmet átdolgozzák, és újra be fogják mutatni.
Az Alibaba Pictures által támogatott film telis tele volt látványos speciális effektusokkal, és a tibeti buddhista mitológia inspirálta filmtrilógia első részének szánták. A bemutató előtt a kínai média méltatta a filmet, a China Daily napilap a kínai nyári filmszezon legjobban várt kasszasiker filmjének nevezte az Asurát.
Ez egy nagyon dús fantáziájú film. Azt akartuk, hogy a film növelje a bizalmat kultúránkban és több hazai tehetséget fedezzen fel
– mondta a lapnak Jang Hung-tao, a Ninghszia Filmcsoport elnöke. A film főszereplői között olyan neves hongkongi színészek vannak, mint Tony Leung Ka-fai és Carina Lau, és megnyerték az alkotók A Gyűrűk Ura jelmeztervezőjét, az Oscar-díjas Ngila Dicksont is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.