A közép- és felsőoktatási intézménybe járóknál a kiadások rendkívül magasak voltak, előbbi esetében 68 ezer, utóbbinál 84 ezer forintba került az iskolakezdés. A papír-írószereket a megkérdezettek 66 százaléka hipermarketekben szerezte be, 38 százalék a helyi papírboltból, míg 30 százalék a nagyobb papír-írószer bolthálózatokat választotta.
A ruhákat legtöbben (64 százalék) nagy sportáruházakból veszi, kínai áruházból csak minden ötödik ember választ tornacipőt és egyéb ruházati termékeket, minden negyedik válaszadó pedig online vásárol.
A válaszadók 89 százaléka ruházati cikkeket is az iskolakezdés idején vásárol gyermekének, a tornacipő és tornaruha mellett az őszi ruhák is kerülnek ilyenkor a kosárba. A felmérésben résztvevő válaszadók háromnegyede vásárolt egyéb, az iskolai élethez szükséges kiegészítőket, kulacsot, tornazsákot, iskolatáskát vagy tolltartót.
A kutatás szerint a tollak és füzetek, egyéb papíráruk kiválasztásánál az elsődleges szempont azok minősége volt. A minőség 73 százaléknál, míg az ár 67 százaléknál játszott döntő szerepet az egyes termékek kiválasztásakor, 60 százalék figyelembe veszi a gyerek kérését, ízlését is.
Azt, hogy egy termék újrahasznosított anyagból készül-e, csupán 11 százalék jelölte meg fontos szempontként – derült ki a kutatásból.
Az online felmérés a nyolc éve működő webes kereskedelmi cég, a Bónusz Brigád oldalain történt, a cég internetes felületein eddig 1,5 milliónyian regisztráltak és 600 ezren vásároltak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.