Az év végéhez érve rendszerint visszatekintünk az eltelt időszakra, számot vetünk, mi sikerült jól, mi kevésbé, mik lehetnek a tanulságok, hogyan tervezzünk a következő évre. Az OTP Bank a magyar aktív munkavállalók tavalyi tapasztalatait kérdezte egy Pulzus felmérés keretében.
A válaszadók közül minden ötödik nagyon eredményes évet zárt, de a megkérdezettek 46 százaléka is úgy vélte, hogy inkább eredményes volt az éve, mint nem. Az eredményességhez természetesen elengedhetetlenül szükségesek a jól elvégzett feladatok – a felmérés arra is kíváncsi volt, hogy mi alapján ítélik a válaszadók sikeresnek az adott projektjeiket. A válaszokból kiderült, hogy
A sikerességi tényezők listájában második helyre került az önállóság, tehát hogy az jelentett sikerélményt hogy önállóan sikerült megoldani egy-egy komolyabb feladatot (17 százalék). Csak a dobogó harmadik fokára került a szempontok között, hogy a munkának látványos eredménye legyen (14 százalék).
Hogy mire lenne szükségük a megkérdezetteknek 2019-ben ahhoz, hogy a tavalyinál is sikeresebbnek érezzék magukat szakmailag? Három tényezőt emeltek ki a válaszadók:
„Pozitív az összkép a munkavállalói oldalon a tavalyi év szakmai sikereit illetően, a munkáltatók számára pedig mindenképpen tanulságos megtudni azt, hogy miben látják az eredményességük zálogát az alkalmazottaik” – foglalta össze gondolatait a felmérés kapcsán Bertalan Imre, az OTP Bank HR vezetője. „A felmérés egyik fontos megállapítása, hogy kiemelten fontos a munkavállalóknak az, ha tanulhatnak valami újat feladatuk elvégzése közben, hiszen így igazán sikeresnek érzik magukat.”
Az OTP Bank által készíttet belső kutatás is hasonló eredményre jutott. Kiemelten fontos tényező a munkavállalók számára, hogy a cég folyamatos fejlődési lehetőséget biztosítson.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.