Az 1,3 millió Facebook követővel rendelkező Tibi atya tanácsa egyszerű: ne azért idd, mert menő, hanem azért mert nincs jobb. A fröccs ma már nem a talponállók vagy a vizsgára készülő egyetemisták nagy kedvence – hanem ahogy azt számos nemzetközi példa mutatja – olyan modern és közkedvelt frissítő ital, amelyet magas fokon is lehet csinálni, első osztályú alapanyagokból, minőségi csomagolásban kiszerelve – áll a Humbák Művek közleményében.
A terméket fejlesztő szakemberek számára a bor kiválasztásánál az volt a legnagyobb kihívás, hogy úgy kerüljön prémium minőség a dobozokba, hogy az ne mozdítsa meg a középkategóriás értékesítési árat.
Nem célunk, hogy a fröccs iránt nyitott fiatalok csak egyszer kóstolják meg a Tibi atya fröccsét, sőt éppen ezzel ellentétesek a terveik: azt szeretnénk, ha olyan minőséggel találkoznának, amely meggyőzné őket arról, hogy mostantól csak ezt érdemes vásárolni
– nyilatkozta a márka egyik tulajdonosa. Tóth Máté hozzátette, rengeteg tételt megkóstoltak, mire a kiválasztott bor alapok mellett döntöttek. „Azonban semmi sincs „kőbe vésve”: a jelenlegi arányok még változhatnak a jövőben” – tette hozzá a Humbák Művek egyik alapítója.
Az üzleti célok között nem a bárok és éttermek meghódítása az elsődleges cél, hanem a kereskedelmi szegmens kiszolgálása.
Bár nem lehetetlen, hogy idővel számos étterem itallapjára is felkerüljön Tibi atya itala, most mégis a boltokban való elérhetőség megoldása a prioritás. Ezzel úgy tűnik, most nincs is gond:
a dobozos fröccs ugyanis hamarosan a jobb trafikokban, boltokban, a Lidlben, és számos nemzetközi szupermarket polcán is elérhető lesz.
A gyümölcsös, friss, illat- és íz világú, közepesen hosszú ízű, könnyedebb fehérbor fele-fele arányban olaszrizlingből és sauvignon blanc-ból készül, az intenzív illatú, friss, gyümölcsös, málnára, szamócára emlékeztető, telt, kerek, gyümölcsös íz világú rozébor társának összetevői pedig kékfrankos 35 százalék, pinot noir 23 százalék, merlot 18 százalék, kékoportó 12 százalék, blauburger 7 százalék, zweigelt 5 százalék.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.