Júliustól Azurák Csaba a Budapest Honvéd kommunikációs és marketingigazgatója. A kommunikációs szakember 20 év televíziózás után próbálja ki magát új feladatkörben – írja a nemzetisport.hu.
„Közös ismerősök révén találkoztam a Honvéd új tulajdonosaival, akikkel kötetlenül tudtunk beszélgetni a csapat és a klub kommunikációjáról. Kiderült, hogy nagyon sok mindenben passzolnak az elképzeléseink,
ugyanúgy gondolkozunk különböző dolgokról, irányvonalakról. Mindannyian úgy tartjuk, hogy a klub kommunikációjának a szurkolókat kell szolgálnia. Ebből a beszélgetésből jutottunk el odáig, hogy felkértek a Honvéd kommunikációs és marketingigazgatói posztjára” – nyilatkozta Azurák Csaba a klub hivatalos honlapján.
Az új kommunikációs és marketingigazgató szerint a Honvéd Médiaközpontnak növelnie kell a tartalomgyártást, azaz közelebb hozni a szurkolókhoz a játékosok mindennapjait és az akadémián folyó életet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.