Fizetési nehézség esetén rögtön jelezni kell a közműszolgáltatónak. Scherer Zsolt, a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) sajtófőnöke kiemelte, ha a fogyasztó időben jelzi a problémáját, el lehet kerülni a szolgáltatás kikapcsolását, de ha jelzés nélkül egyszerűen nem fizet, akkor nem tudnak segíteni.
Sokan nem is tudják, mivel jár a közművek ki- és visszakapcsolása, hogy ennek jelentős többletköltségei vannak
– jegyezte meg a sajtófőnök.
Elmondta azt is, hogy ha valaki úgy érzi, hogy jogtalanul kapcsolták ki nála valamelyik szolgáltatást, akkor a megyei kormányhivatalok járási hivatalainál tehet bejelentést.
Scherer Zsolt beszámolt arról, hogy egyre csökken a késedelmes fizetők száma, és egyre kevesebbszer kell szolgáltatást kikapcsolni, 2013 és 2018 között majdnem a felére csökkent az ilyen esetek száma a korábbiakhoz képest.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.