Sógor Zsolt, a Hableányt üzemeltető cég jogi képviselője szerint megkérdőjelezhető a Viking Sigyn kapitányának alkalmassága. A Bors értesülései szerint Jurij C. a baleset után felébresztette a másodkapitányt, aki álmából felkeltve azt látta, hogy
a kapitány teljesen sokkos állapotban fel-le rohan a fedélzeten.
Tóth M. Gábor, a kapitány ügyvédje szerint az történt, hogy Jurij C. leszaladt a fedélzetről, mentőgyűrűket dobott a vízbe, és elrendelte a mentőcsónakok leengedését. Tóth szerint ezzel sokkal többet tett a vízbe került emberek mentéséért, mintha azzal törődött volna, hogy leadja a megfelelő jeleket.
A kapitány a Sigyn mögötti hajó kapitányát felhívta telefonon, és közölte vele: elütött valamit. Ennek ellenére mindkét hajó továbbhaladt. A balesetet túlélő dél-koreai utasok beszámoltak arról, hogy épp, hogy el tudtak evickélni a megáradt, nagy sodrású folyóban egy másik hajó elől – valószínűleg ez a Viking Idun lehetett, amelyik szorosan a Sigyn mögött haladt, és elmulasztotta a segítségnyújtást.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.