Már 25 év telt el azóta, hogy a Warner Bros. stúdió képernyő elé ültette a fiatalokat, és először került adásba a Jóbarátok (Friends) című amerikai sitcomsorozat. A széria talán legikonikusabb karaktere Rachel Green volt, aki apuci hitelkártyájával vagánykodó butuska lányból menő New York-i üzletasszony lett. A Jennifer Aniston által fantasztikusan megformált karakter a Bloomingdale-nél és a Ralph Laurennél is dolgozott, így a különleges évforduló kapcsán a Ralph Lauren összeült a Warner Bros.-szal, és piacra dobták a Friends Collectiont, amelyhez leginkább Rachel Green gardróbjából merítettek ötletet. A divatház szerint Rachel karaktere óriási nyomot hagyott a divatiparban, ezt az örökséget próbálják most továbbvinni, így mostantól bárki lehet Rachel Green, aki vásárol a Wear to Work fantázianevű gyűjteményből.
A kollekció a kilencveneses évek divatjára épít, hangsúlyos szerepet kapnak a galléros pólók és a midiszoknyák is, az árak pedig egyáltalán nem alacsonyak, 120 font a legolcsóbb ruhadarab.
A kulcsfontosságú darabok között van egy skarlátvörös gyapjúblézer (300 font) és egy gyapjúmellény (229 font) is – ezek a viseletek egészen biztosan ismerősek mindenki számára, aki legalább egyszer végignézte a sorozatot.
A kollekciót a New York-i Bloomingdale áruházban mutatják be, ugyanis a sorozatban ez a vállalat adott először munkát Rachel karakterének a divatiparban. Az üzletben egy erre a célra kialakított Jóbarátok-installációt is találhatnak a vásárlók, és kávét is szolgálnak fel a Central Park pop-up változatában – csak hogy teljesen a sorozatban érezze magát az ember. Azonban nem kell elkeserednie annak sem, aki nem olyan szerencsés, hogy New Yorkban él, a kollekció darabjaiból ugyanis online is szemezgethetünk és vásárolhatunk.
Egyáltalán nem meglepő, hogy 25 évvel az indulás után a Jóbarátok-őrület még mindig tart, ugyanis már az első epizódot is 22 millióan nézték – csak Amerikában. A sorozat ázsiójának emelkedését a sztárok fizetése is követte: míg az első évadban a hat főszereplő részenként 22 500 dollárt kapott, a tizedik – befejező – évadra már epizódonként egymillió dollár szerepelt a szerződésükben. Ezzel a három női főszereplő, Jennifer Aniston, Courtney Cox és Lisa Kudrow a világ legjobban fizetett női televíziós szereplője lett.
A reklámipar is alaposan kinyitotta a pénztárcáját, dollármilliókat értek a sorozat reklámszünetei: a befejező részben egy 30 másodperces reklámszpotért kétmillió dollárt kellett fizetniük a hirdető cégeknek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.