A REGIO Játékkereskedelmi Kft. becslése szerint a teljes magyar játékpiac 2019-ben az előző évi 45-50 milliárd forintról 50-53 milliárd forintra nőtt. A hagyományos játékok belföldi forgalmának negyedét adó vállalat tavaly 8 százalékos növekedéssel 13,17 milliárd forintos árbevételt ért el.
A bővüléshez hozzájárul az eladott játékok darabszáma is; 2019-ben 840 ezerrel több terméket értékesítettünk, mint 2018-ban. Ezzel párhuzamosan 16 százalékkal, 7038 forintra nőtt a hagyományos bolti vásárlás, és 21 százalékkal, 10 ezer forintra az online beszerzés átlagos kosárértéke
– mondta el Gyaraki Dávid, a REGIO JÁTÉK marketingvezetője.
Hagyományosan a karácsonyi szezon a játékpiac tetőpontja.
Nem volt ez másként tavaly sem, hiszen a teljes árbevételünk közel fele ekkor realizálódott. Jellemző, hogy ilyenkor magasabb értékű játékokat keresnek a vásárlók, a csaknem másfél millió eladott termék átlagos kosárértéke online 11 ezer forint volt, míg áruházi vásárlás esetében 8724 forint
– tette hozzá a marketingvezető. A REGIO JÁTÉK értékesítési adatai szerint az év végi vásárlási roham két csúcspontja a webáruházban november 22-e volt, ami egy előrehozott, LEGO termékekre koncentráló Black Friday akció volt, míg a fizikai üzletekben december 21-e, az utolsó adventi hétvége szombati napja volt a legforgalmasabb.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.