A legnépszerűbb közösségi oldal tulajdonában lévő alkalmazásoknak, a Messengernek, az Instagramnak és a WhatsAppnak közös központi fiókrendszert hoz létre. A lépés megszilárdíthatja a tech óriás egyeduralmát – derül ki a CNN cikkéből.
A Facebook célja, hogy a felhasználók számára még egyszerűbb legyen a platformok közötti átjárás:
ezt a Messenger és az Instagram esetében már nyár óta tesztelik, bármelyik programot használva lehet üzeni a másikba és vissza is.
Az új fiókcentrum rákontráz erre:
a profilok és a személyes adatok közös adatbázisba kerülnek, illetve a felhasználónév/jelszó párost is elég lesz egyszer megadni.
A cég nem csinál titkot belőle, hogy az összevonással a reklámtargetálás és a hirdetésfizetés is egyszerűsödni fog.
Friss közleményük szerint az újításnak köszönhetően a szervezetek és az influenszerek könnyebben, több felületen elérhetik majd a követőiket.
A sikeres Insta-integráció után a WhatsApp üzenetküldő alkalmazást is becsatornázzák majd a rendszerbe. A Facebook utóbbit 2014-ben vásárolta fel, az Instagramot két évvel korábban. Az Accounts Center ötletét tavaly hozták nyilvánosságra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.