A Super Bowl reklámok másodperceit aranyáron mérik.
Egy félperces reklámszpot 5,5 millió dollárba kerül,
viszont a pandémia erre is rátette a bélyegét, ugyanis az összeg idén 100 ezer dollárral kevesebb a tavalyi díjnál.
A multinacionális cégek világsztárokat kértek fel termékeik arcának. Az Amazon Michael B. Jordannel népszerűsítette a cég új okosotthon-asszisztensét, Alexát. A Cheetos idén megnyerte magának a Mila Kunis–Ashton Kutcher párost, akik Shaggy slágerét énekelték, míg végül az énekes maga is feltűnt a reklámban. Lenny Kravitz a Stella Artois sörét reklámozta dobszólóval és érzelmes gondolatokkal.
A Robinhood reklámja azt közvetítette, hogy bárkiből lehet befektető.
Hétköznapi emberek és kisvállalkozók sikereit mutatták be motiváló kisfilmjükben.
https://www.youtube.com/watch?v=6dd8cZfSIK0
Azt gondolnánk, hogy a show fellépő sztárjai, hatalmas gázsival térnek haza, azonban ez ellenkezőleg igaz: ők finanszírozzák a koncertet, és még így is megéri nekik az óriási reklám miatt.
The Weeknd 7 millió dollárt, azaz több mint 2 milliárd forintot fizetett a saját fellépésére.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.