BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az amerikaiak vígjátékokkal nosztalgiáznak a karantén alatt

Aranykorukat élik a klasszikus kedvencek, amelyek a rossz hírek után vidámságot csempésznek a hétköznapokba.

Még mindig az Egyesült Államok a koronavírus által legsújtottabb desztináció. A lakosság nagy része az otthonában bezárva tölti a karantént. Korábban írtunk róla, hogy már minden ötödik amerikai elvesztette egy szerettét a vírus miatt.

A veszteség és a folyamatos negatív hírek hatására nem csoda, ha az emberek már egy kis vidámságra vágynak.

Aranykorukat élik a klasszikus kedvencek.

Amerikában tavaly 1,3 billió percnyi vígjátékot néztek a televízióban – foglalta össze a Statista.

Fotó: Shutterstock

A Nielsen felmérése szerint a nézők azért választottak vígjátékokat, hogy elszakadjanak a valóságtól.

A Jó barátok sorozat népszerűsége máig töretlen, csak tavaly 97 milliárd percet szenteltek neki,

amely 30 százalékos növekedés 2019-hez képest.

Fotó: Statista/Nielsen

Az ezüstérmes 58 milliárd perces nézettséggel az Andy Griffith Show, míg a Roseanne 20 milliárd perccel a harmadik a ranglistán.

Területi szinten Pittsburghban fogyasztották a legtöbb tartalmat, amely átlagban 126 óra vígjátékkal töltött időt jelent.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.