Még mindig az Egyesült Államok a koronavírus által legsújtottabb desztináció. A lakosság nagy része az otthonában bezárva tölti a karantént. Korábban írtunk róla, hogy már minden ötödik amerikai elvesztette egy szerettét a vírus miatt.
A veszteség és a folyamatos negatív hírek hatására nem csoda, ha az emberek már egy kis vidámságra vágynak.
Aranykorukat élik a klasszikus kedvencek.
Amerikában tavaly 1,3 billió percnyi vígjátékot néztek a televízióban – foglalta össze a Statista.
A Nielsen felmérése szerint a nézők azért választottak vígjátékokat, hogy elszakadjanak a valóságtól.
A Jó barátok sorozat népszerűsége máig töretlen, csak tavaly 97 milliárd percet szenteltek neki,
amely 30 százalékos növekedés 2019-hez képest.
Az ezüstérmes 58 milliárd perces nézettséggel az Andy Griffith Show, míg a Roseanne 20 milliárd perccel a harmadik a ranglistán.
Területi szinten Pittsburghban fogyasztották a legtöbb tartalmat, amely átlagban 126 óra vígjátékkal töltött időt jelent.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.