Megállapodott a Fehér Ház a Tindert és OkCupidot birtokló Match Grouppal az oltások reklámozásáról – írja a Reuters.
A kampány a következő hetekben indul és az amerikai függetlenség napjáig, július 4-ig tart.
Joe Biden amerikai elnök tervei szerint a figyelemfelhívó kampány végére az ország felnőtt lakosságának 70 százaléka már be lesz oltva.
Csütörtökig az Egyesült Államokban mintegy 280 millió vakcinát adtak be és a lakosság több mint 48 százaléka kapott legalább egy oltást.
A Match Grouptól elmondták, hogy a kampány keretében információt biztosítanak az oltópontok helyszínéről, illetve applikációkban a felhasználók jelezhetik, hogy már be vannak oltva.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.