BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Fehér Ház a Tinderrel akarja felhívni a figyelmet az oltások fontosságára

Az Egyesült Államokban mintegy 280 millió vakcinát adtak be és a lakosság több mint 48 százaléka már kapott legalább egy oltást.

Megállapodott a Fehér Ház a Tindert és OkCupidot birtokló Match Grouppal az oltások reklámozásáról – írja a Reuters.

A kampány a következő hetekben indul és az amerikai függetlenség napjáig, július 4-ig tart.

Joe Biden amerikai elnök tervei szerint a figyelemfelhívó kampány végére az ország felnőtt lakosságának 70 százaléka már be lesz oltva.

Fotó: Shutterstock

Csütörtökig az Egyesült Államokban mintegy 280 millió vakcinát adtak be és a lakosság több mint 48 százaléka kapott legalább egy oltást.

A Match Grouptól elmondták, hogy a kampány keretében információt biztosítanak az oltópontok helyszínéről, illetve applikációkban a felhasználók jelezhetik, hogy már be vannak oltva.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.