A koronavírus-járvány kitörése felforgatta mindannyiunk életét: sokunknál megváltoztak a prioritások. Az elmúlt évben a britek több mint harmada kezdett új bakancslistát készíteni – írja a TravelDailyNews.
A Compethemarket.com friss felmérésére hivatkozva azt írják, hogy a britek 36 százaléka a pandémia kezdete óta elkezdett bakancslistát írni.
Az új dolgokra való nyitás motivációja a válaszadók 57 százaléka szerint az arra való ráeszmélés, hogy „az élet túl rövid”, míg 29 százalékuk azt állítja, hogy csupán többet akar tenni magáért a jövőben.
A megkérdezettek közül a Z generáció (18 és 24 év közöttiek) több mint fele tűzött ki új célokat. A bakancslistaíró fiatalok 44 százaléka a lezárásokat követően végre „teljes életet akar élni” – derül ki a márciusban ezer brit felnőtt körében végzett felmérésből.
Azok között, akik az elmúlt évben megírták az első bakancslistájukat,
59 százalék a legfontosabbnak a világ megismerését és az utazást tartja. A listaírók 44 százaléka szeretne több időt szánni a családra és a barátokra, míg kétötödük egy új készséget sajátítana el.
A bakancslistákon prioritásként szerepel még az új otthon vásárlása (36 százalék), az adrenalinszint-emelő tevékenységek kipróbálása (35), illetve több énidő biztosítása (32). A bakancslistára a britek 27 százaléka tervezett jótékonykodási célt.
A lezárásokat követően a válaszadók közel fele (45 százalék) szeretne jobb munka és magánélet közti egyensúlyt kialakítani, míg 36 százalékuk karriercélokat teljesítene be, harmaduk pedig kevesebbet akar dolgozni és többet utazni a jövőben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.