A Facebook számára jó eséllyel elképzelhetetlen lépést tett a Twitter, a közösségi szolgáltatás megvásárolta a webhelyeket havidíjért reklámmentesíteni próbált Scroll szolgáltatást – írja a Verge. A program előfizetői havi 5 dollárért cserébe hirdetések nélkül böngészhették a partnerek webhelyeit, a havidíjuk oroszlánrészét a Scroll teljesítményalapon szétosztogatta az általuk olvasott publikációk között.
A cikk szerint az akvizíció részletei nem világosak,
azonban a Scroll ügyvezető igazgatója annyi kommentárt fűzött az ügyhöz, hogy a Twitter ambíciói jóval komolyabbak a többség által jelenleg sejtettnél. Annyi szintén biztos, hogy a felvásárlást követően a Scrollba nem tudnak már új ügyfelek regisztrálni, a meglévők viszont a belátható jövőben biztosan használhatják még a szolgáltatást.
Ennél rosszabbul járt a Scroll által indított Nuzzel, ezzel az ügyfelek napi e-mailt kérhettek a twitteren követett személyek népszerű bejegyzéseiről. A Twitter szerint ezt a funkciót idővel integrálni kívánja a közösségi szolgáltatásba, így a mostani lekapcsolása ellenére a Nuzzel nem vész el, csak átalakul.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.