BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A feléhez ért a Nyugati felújítása

A nagy LED fal és a vágányvégi táblák, illetve a hangos utastájékoztatás rendszerének kiépítése is folyamatban van.

A 144 éves Nyugati pályaudvar műszaki állapota és műemléki értékének megóvása, valamint a vasúti forgalomban való kiemelt szerepe miatt halaszthatatlanná vált a pályahálózatának átfogó karbantartása az épületegyüttes tetőszerkezetének rekonstrukciója mellett. 

A pályaudvar június 19-től július 17-ig tartó egyhónapos átfogó karbantartása félidejéhez ért

- tájékoztatott a MÁV közleményében. Minden munka: a váltócserék, a vágányátépítések, a peronok javítása, a vágánymunkálatok, a felsővezetéki rendszer cseréje és a térvilágtás kiépítése a tervezett ütemnek megfelelően halad.

Fotó: MÁV

Az elmúlt két hétben a tervezett 14 váltócseréből 11 már elkészült. Az aszfaltozás a 7-8. és a 9-10. vágányok között folyik, a csarnokban pedig most kezdődik. A pályát érintő munkálatok, a talpfacserék, síncserék, vágányszabályozások is az ütemterv szerint haladnak. 

A felsővezetéki rendszer szerelését éjszakai munkavégzés mellett végzik a szakemberek. 

A biztosítóberendezési munkák, a felújítandó jelzőhíd bontása, elszállítása, valamint a telepítendő új jelzőhíd alapozása megtörtént.

Fotó: MÁV

A 11-12. vágányok közötti külső perontető felújításának részeként, a héjalás cseréje mellett megtörténik a teljes acél tartószerkezet korrózióvédelme, a tartóoszlopok lábazatánál szükséges szerkezeti megerősítéssel együtt.

A nagy LED fal és a vágányvégi táblák, illetve a hangos utastájékoztatás rendszerének kiépítése is folyamatban van.

A felújítási munkákkal párhuzamosan folyik az úgynevezett hidegváró előtti térkőburkolat cseréje.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.