Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója nem rejtette véka alá véleményét a cég kísérleti vezetéstámogató szoftverével kapcsolatban:
A FSD béta 9.2 funkció nem a legtökéletesebb, de a mesterséges intelligenciával foglalkozó csapat minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a szükséges javításokat elvégezze.
— mondta Musk.
A cég önvezetési funkciója 10 ezer dolláros csomagáron vagy havi 200 dollárért elérhető az Egyesült Államokban. A prémium vezetéstámogató rendszer önmagában nem elegendő a biztonságos autóhasználathoz, a vezető aktív felügyelete is elengedhetetlen. Az autopilot (robotpilóta) képessé teszi az autót arra, hogy a vezető aktív felügyelete mellett automatikusan kormányozzon, gyorsítson és fékezzen a sávon belül, így segítve a vezetés legfárasztóbb részében.
Az FSD béta csak a Tesla alkalmazottai, valamint azok számára elérhető, akik korábban megvásárolták a teljes önvezető funkciót, az FSD-t.
A béta verzió újonnan felülvizsgált funkciókat tartalmaz, amelyeket hozzáadják az autó vezetéstámogató tulajdonságaihoz. Az autóvezetők általában nem osztják meg véleményüket, azonban néhány FSD béta felhasználó számára megengedett, hogy videókat posztoljon a közösségi média oldalakra a a legújabb funkciókkal büszkélkedve vagy azokat kritizálva, amelyeket az amerikai utakon kipróbáltak.
A szabályozók dönthetnek úgy, hogy nem teszik lehetővé a tesztvezetést azok számára, akik nem elég képzettek a közutakon való vezetéshez, egyelőre azonban egyetlen szabályozás sem zárja ki, hogy a Tesla kísérleti alannyá tegye a vásárlóit, és azokat, akikkel megosztják az utakat.
Musk kritikus hétfői tweetjét napokkal azután tette közzé, hogy beharangozta a Tesla automatikus rendszerének és annak elemeinek előnyeit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.