Az Emirates közismert formabontó, különleges reklámfilmjeiről, de a legújabb kampány szó szerint szédítő magasságokban készült. A légitársaság legújabb reklámfilmjében légi utaskísérőjét a Burdzs Kalifa legtetejére, vagyis 828 méter magasságba repítette.
Ez idáig mindössze két másik embernek adatott meg a lehetőség, hogy felmászhasson a világ legmagasabb épületének legmagasabb pontjára: Tom Cruise-nak és Hamdan bin Mohammed bin Rashid Al Maktoum sejknek.
Hozzájuk csatlakozott most az Emirates reklámfilm főszereplő utaskísérője.
A 30 másodperces szpotban - a 2003-as Igazából szerelem című vígjáték emlékezetes jelenetét idézve – az Emirates egyenruhás stewardess feliratos táblákon üzen az Emirates utasainak. Ahogy a kamera lassan eltávolodik, láthatóvá válik, hogy
a légi utaskísérő a világ legmagasabb épületének csúcsán, a Burdzs Kalifán áll, így Dubaj teljes látképe a nézők elé tárul.
A reklámot green screen vagy speciális effektek nélkül forgatták, és hosszas tervezés, tréningezés, tesztelés előzte meg, ahol szigorú biztonsági intézkedéseket alkalmaztak. Az épület csúcsán a főszereplőnek 828 méteres magasságban, egy mindössze 1,2 méter átmérőjű felület állt rendelkezésére a mutatvány végrehajtásához. Az Emirates saját kabinszemélyzete számára castingot írtak ki, és bár akadt jó néhány lelkes és alkalmas jelölt, biztonsági okokból végül egy profi ejtőernyős oktató kapta meg a szerepet.
A forgatás során egy erre a célra tervezett talapzatot készítettek, amelyből egy rúd állt ki, és a főszereplőt ehhez a rúdhoz, illetve az épület csúcsához rögzítették egy speciális biztonsági öv segítségével, amit az Emirates egyenruha alá rejtettek.
A forgatás napkeltekor kezdődött, hogy megörökítsék az aranyló nap fényét, és a csapat, beleértve a reklám főszereplőjét is, még napfelkelte előtt megkezdte a feljutást a csúcsra. A mászás 1 óra 15 percig tartott a Burdzs Kalifa 160. szintjétől - létrákon, illetve egy szűk csőben - mire a forgatás „helyszínére” értek. A csapat körülbelül 5 órán át tartózkodott a csúcson.
Drónt használtak a felvételek készítéséhez, amely folyamatos felvételben rögzítette a teljes jelenetet.
828 méteres magassággal ez lett minden idők egyik legmagasabban forgatott reklámfilmje, amelyet az Emirates belsős márkacsapata tervezett és rendezett a dubaji székhelyű Prime Productions AMG segítségével. A reklámot az Emirates-hálózat több piacán is bemutatják majd. Az első televíziós kampány az Egyesült Királyságban fog futni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.