BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Borvidékekre csábítják a belföldieket

Forgalomélénkítő országos kampány indított a borturizmus, illetve a hazai borvidékek népszerűsítése érdekében a Magyar Turisztikai Ügynökség, amely a hathetes őszi kampánnyal egyidőben megújult a boros eseményekről, fesztiválokról, bortúrákról informáló gyűjtőportál is.

Őszi országos forgalomélénkítő kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség, amelynek fókuszában a hazai borrégiók állnak.

Fotó: KISS LORANT

 A cél a turisztikai szezon meghosszabbítása és a borvidékek egyediségének, sokszínű kínálatának bemutatása. 

Ezzel egyidőben elindul a megújult bor.hu, amely még gazdagabb tartalommal és praktikus funkciókkal segíti a turisták tájékozódását - közölte az MTÜ.

A most induló, hathetes őszi kampányban markánsan megjelenik az egyes borrégiók saját arculata és márkája. A kampánytervezés során ismét az adatokat hívta segítségül a Magyar Turisztikai Ügynökség, így mindenkihez célzottan azon borrégiónak a hirdetései jutnak el, amelyek a legrelevánsabbak a számára. A kampányhoz hat különböző, borrégiónként más és más hirdetés készült, ezek jelennek majd meg az óriásplakátokon, nyomtatott és online felületeken, illetve a közösségi médiában. Az imázsfilm a szüreti időszakban a boron, a gasztronómián és a borvidékeken keresztül inspirál új helyek felfedezésére online és televíziós csatornákon.

A borturizmus fontos eleme a gasztronómiának, és kiemelkedő szerepe van az országimázs-formálásban is - emelte ki Könnyid László, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgató-helyettese.  

Az idei kampány újdonsága, hogy a korábbi nyári kampányhoz hasonlóan, adatvezérelt eszközökkel szólítja meg a különböző célcsoportokat, így például az egyre markánsabb szegmenst képviselő fiatal korosztályt is - tette hozzá..

A borrégiók most bemutatkozó saját arculata túlmutat a kampányidőszakon, hiszen a jövőben ennek az elemeit és üzeneteit használja majd az MTÜ a hazai borturizmus népszerűsítésére. Az arculat nem teljesen újkeletű, a 2019-ben bemutatott közösségi magyar bormárkán – Magyar Bor, Személyesen – alapszik.

 Az új logókat, valamint a szlogeneket, üzeneteket minden magyar borászat szabadon használhatja, feltüntethetők a pincészetek helyszínén, nyomtatványaiban, online felületein és a rendezvényeken. 

Fontos újítás, hogy mostantól a borvidékeket felölelő hat borrégió szerepel a marketingben, amelyek egységes logika mentén kaptak itthon és a nemzetközi piacon is jól kommunikálható, az adott régió jellegzetességeit erősítő arculatot - hangsúlyozta Gál Zsombor, az MTÜ borturisztikai szakértője.

A borturizmus egyre fontosabb részét képezi az országmárkának, a fókusz a teljes desztinációs élménycsomagon van. 

A hat borrégió és a szlogenek 

Balaton borrégió: Pezsgés, borok, vitorlák és Te személyesen

Duna borrégió: Ízek, borok, pincefalvak és Te személyesen

Felső-Magyarország borrégió: Hegyek, borok, történelem és Te személyesen

Felső-Pannon borrégió: Hit, bor, kultúra és Te személyesen

Pannon borrégió: Völgyek, borok, napfény és Te személyesen

Tokaji borrégió: Dűlők, borok, örökség és Te személyesen

 

Megújult a bor.hu

A borvidéki utazások népszerűsítését szolgálja ki a teljes egészében megújult bor.hu weboldal, melynek segítségével megszervezhetők a boros utazások – a borvidéki túratippektől kezdve az eseménynaptáron keresztül a borászatok kiválasztásáig. Az oldal minden borvidékről összefoglalja a legfontosabb tudnivalókat, ismerteti a jellemző szőlőfajtákat, borstílusokat, földrajzi adottságokat, a magazin tartalmas cikkeket közöl. A borászatkereső segítségével pedig már csaknem 370 hazai borászat közül válogathat a látogató.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.