A szabadidős tevékenységek is átalakultak a koronavírus-járvány következtében. A kerékpározás, különösen az elektromos kerékpárok növekvő népszerűségét jól mutatja, hogy 2021 kezdete óta csaknem megháromszorozódtak az értékesítési adatok az előző év azonos időszakához képest. Egyértelműen látszik az is, hogy a vásárlók a minőséget és a biztonságot részesítik előnyben. Az átlagos eladási értékek nemcsak a kerékpár, hanem a tartozékok és a karbantartási eszközök vonatkozásában is emelkednek.
A kerékpározást enyhe túlzással úgy is lehet jellemezni, mint a pandémia egyik nyertesét. A két keréken közlekedés fellendülését az Alza adatai is alátámasztják: a kerékpáros kategóriában tavaly egész évben megduplázódtak az eladások, az idén pedig az év eleje óta még nagyobb a növekedés mértéke.
A kerékpárok iránti kereslet tavaly világszerte emelkedni kezdett, és ez a tendencia az idén is folytatódik. Az év eleje óta több mint 20 százalékkal nőtt a kerékpáreladás az Alza webáruházban
– mondta Takács Csaba, az Alza.hu magyarországi vezetője. Az e-kereskedőnél az elektromoskerékpár-kategória iránt nőtt a legnagyobb mértékben az érdeklődés. Idén január óta ez teszi ki az összes eladott felnőttkerékpár kétharmadát. A hegyi elektromos kerékpárok a legkelendőbbek, a vásárlók jellemzően 420 000 forint körüli összeget költenek rájuk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.