BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Perelt és nyert a Hell a Coca-Colával szemben

A magyar cégnek a Coca-Cola csomagolásán nem tetszett valami.

Perelt és nyert a magyar cég, mert üdítőmárkájához túlságosan hasonlított egy nemzetközi rövidítés, írja a hvg.hu.

Fotó: MAKOTO MURAYAMA

„Meginstáztuk”, „bulika”, „puszi” – ezek a szavak, kifejezések kerültek tavaly a Coca-Cola üdítők dobozaira, de lehetett találkozni „XOXO” felirattal is, ami az „ölelések és csókok” gyakran használt rövidítése.

A magyar Hell cég az utóbbi miatt perelt. Az ítélet szerint a négy karakter túlságosan hasonlít a Hell jegestea-márkájának, a XIXO-nak a védjegyéhez. A Coca-Cola ezeket a csomagolásokat már nem használja, így az érintett termékeket nem tudja levenni a polcokról, viszont azt a szöveget, amelynek közzétételére a Fővárosi Ítélőtábla kötelezte, jelenleg is kinn tartja weboldalának nyitólapján.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.