Perelt és nyert a magyar cég, mert üdítőmárkájához túlságosan hasonlított egy nemzetközi rövidítés, írja a hvg.hu.
„Meginstáztuk”, „bulika”, „puszi” – ezek a szavak, kifejezések kerültek tavaly a Coca-Cola üdítők dobozaira, de lehetett találkozni „XOXO” felirattal is, ami az „ölelések és csókok” gyakran használt rövidítése.
A magyar Hell cég az utóbbi miatt perelt. Az ítélet szerint a négy karakter túlságosan hasonlít a Hell jegestea-márkájának, a XIXO-nak a védjegyéhez. A Coca-Cola ezeket a csomagolásokat már nem használja, így az érintett termékeket nem tudja levenni a polcokról, viszont azt a szöveget, amelynek közzétételére a Fővárosi Ítélőtábla kötelezte, jelenleg is kinn tartja weboldalának nyitólapján.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.