Az Elvis Presley hagyatékát kezelő cég, az Authentic Brands Group felszólította a Las Vegas-i esküvői kápolnákat, hogy ne használják többé a néhai világsztár nevét és stílusát saját maguk reklámozásához – írja a The Guardian. Az üzletág meg fogja érezni a tiltás következményeit, ugyanis Elvis a Las Vegas-i esküvők arca.
A Las Vegas-i esküvői piac évente kétmilliárd dollárt termel.
Az üzemeltetők bosszankodnak, mert amikor épphogy túlélték a Covidot és felerősödhetne a szezon, akkor éri őket az újabb csapás, amivel vendégeket veszthetnek. A Graceland Wedding Chapel például évente 6400 Elvis-témájú esküvőt tart.
Népszerűek az Elvis-szobrok és az imitátorok is, akik magán a ceremónián is szerepet vállaltak.
A felmondásról szóló levélben a cég közölte, hogy megtiltja Elvis Presley nevének, fotójának és hangjának használatát, valamint hasonmásként való megjelenését is. Az „Elvis”, az „Elvis Presley” és a „The King of Rock and Roll” nevek pedig le vannak védve. A vállalat kezeli Marilyn Monroe és Muhammad Ali hagyatékát is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.