Információink szerint napokig hiába volt valakinek Mol Bubi előfizetése, több felhasználó nem tudott kerékpárt bérelni, mert inaktiválódtak a fiókjaik.
A közbringa-rendszer ügyfélszolgálata azt javasolta a felhasználóknak, hogy ameddig nem javul meg a rendszer, telefonon jelezzék a hibát, utána pedig központilag aktiválják a fiókokat. Sok esetben egy nap többször is fel kellett hívni az ügyfélszolgálatot, mert az újra aktiválódott fiók pár órán belül ismét nem működött.
Havibérlettel, illetve éves bérlettel is használható a szolgáltatás úgy, hogy minden egyes alkalommal az utazás első 30 perce díjmentes. A 30 percet meghaladó folyamatos használat esetén külön használati díjat kell fizetni, amelynek összege 20 forint percenként. Havi- vagy éves bérlettel egyszerre két kerékpárt lehet felvenni, és mindkettő díjmentesen használható az első 30 percben.
Azonban hiába volt valakinek előfizetése, egy központi hiba miatt a rendszer nem tudta megterhelni bizonyos felhasználók bankkártyáját, ezért inaktiválódtak a fiókok.
A VG megkeresésére a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) jelezte, tudott arról, hogy a Mol Bubi közbringarendszerben egyes ügyfelek felhasználói fiókjai inaktívvá váltak.
A hibát július 12-én észlelték a szakemberek. A problémát július 17-re el is hárították. A jelenség a Mol Bubi felhasználóinak 0,3 százalékát érintette csak
– állította válaszában a BKK, miközben információink szerint volt, akinek 20-án sem működött a fiókja.
Korábban a Bubi informatikai hátterét biztosító német Nextbike-nál történt technikai probléma okozta a fennakadást a rendszerben, amiatt szintén nem lehetett kerékpárt bérelni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.