Megkezdte működését az Integritás Hatóság, az eddig beérkezett bejelentések feldolgozása folyamatban van – közölte a hatóság. Azt írták, az igazgatóság november 18-án megtartotta alakuló ülését, és a hatóság megkezdte működését.
Az eddig beérkezett bejelentések feldolgozása folyamatban van
– tették hozzá.
A nyitott munkakörökhöz kapcsolódó pályázatok hamarosan elérhetők lesznek a hatóság oldalán – írták. Kiemelték, hogy
a hatóság személyes ügyfélszolgálatot nem üzemeltet,
a közérdekű bejelentéseket írásban – postai úton a 1115 Budapest, Bartók Béla út 105–113. címen vagy elektronikus úton a [email protected] címen – lehet megtenni.
A tájékoztatás szerint
az Integritás Hatóság a jogszabályi feladatainak megfelelően december elsejéig létrehozza a korrupcióellenes munkacsoportot, amely legkésőbb december 15-ig megtartja első ülését.
A hatóság elnökét és elnökhelyetteseit az Állami Számvevőszék elnöke javaslatára a köztársasági elnök nevezi ki hat évre. A hatóság elnökének és elnökhelyettesének tisztségére a hatóság igazgatósága tagjainak kiválasztásáért felelős alkalmassági bizottság október 14-én nyílt és nyilvános pályázatot írt ki. Novák Katalin köztársasági elnök november 14-én nevezte ki az uniós források miatt létrehozott hatóság vezetőit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.