Nem túlzás azt mondani, hogy nem elég, ha megvan a pénzünk egy Ferrarira, hiszen a fenntartásához is kell forrás bőven. Eklatáns példája ennek az az eset is, amelyről a Vezess cikke ír.
Jerry Mos a Facebookon számolt be arról, hogy egy csaknem 10 ezer dollárjába kerülő szervizlátogatás során csupán azért elkértek több mint 7,5 ezer dollárt, átszámítva 2,6 millió forintot, hogy a Ferrariján kicseréljenek egy beragadt gombot – ez ráadásul típushibának számít –, minderről pedig fényképes bizonyítékot is csatolt, pontosabban a javítás számláját:
15 ezret költöttem kerékcsapágyak cseréjére, 4 ezret a LED-fényszórók rögzítésére, majdnem 81 dollárt számoltak fel az alkatrészek szállításáért, míg a munkadíjra 1800 dollárt, azaz 600 ezer forintnál is többet állapítottak meg és így tovább
– sorolta a költségeket Mos, noha azt nem írta le, hogy pontosan milyen modellről volt szó. A kifizetett hatalmas pénzmennyiség azért is különösen fájt Mosnak, mivel a méregdrága autója az elmúlt tíz évben nagyrészt garázsban állt, ez idő alatt alig ötezer kilométert ment vele, de nem azért, mert nem élvezte volna, hanem azért, mert folyamatosan aggódott azon, hogy elromlik valami.
A múlt idő használata sem véletlen, hiszen azóta túladott a Ferrariján, és egy C8-as Corvettet vásárolt, a 70. évfordulós Stingray Cabriót. „A GM jobb Ferrarit gyárt” – írta bejegyzésében Mos. Feszülten várjuk majd az új járgány első karbantartásáról szóló számlát is!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.