Országosan kiterjedt kampánymédia-birodalmat működtetett az EzaLényeg, valamint a mögötte álló Oraculum 2020 Kft. A kiadó tulajdonosa Páva Zoltán, aki korábban tanácsadóként milliós megbízásokat kapott a Gyurcsány–Bajnai-kormányoktól, jelenleg pedig az Eagle Eye Marketing nevű cég ügyvezetőjeként teljesít megbízásokat a DK-frakciónak – olvasható a Magyar Nemzet cikkében.
Az összesen 81 helyi aloldal között számos politikaivá átfordított bulvároldal is szerepelt, amelyeknek az elnevezésük alapján nem volt közük a közélethez. Ám a többi között a Vicc Magazin, a Humor Magazin, a Receptek.ma, az Idézetek.ma vagy a Covidoltás.info is kormányellenes tartalmakkal árasztotta el az internetet a választás előtt.
Így például a Receptek.ma teljesen profilidegen módon Zelenszkij ukrán elnök Orbán Viktort kritizáló mondatait terjesztette a választások napján. A hirdetésekre csillagászati összegeket költöttek: a Covidoltás.info nevű oldalon például közel 26 millió forintért hirdettek 2022. április 3-ig, és ugyancsak milliós összegekkel promotáltak kampányanyagokat a Vicc magazin, a Humor Magazin, valamint az Idéző és Idézetek.ma nevű oldalakon a választás napjáig.
Olyan felület is akad, amelynek a hirdetéseire 100 millió forintot költöttek: erre példa a 2021 júliusában létrehozott, Ez van nevű Facebook-oldal, amelyen az említett összegből 450 posztot népszerűsítettek.
A cikk szerint
a választás után hirtelen leálltak a hirdetésekkel, sőt a legtöbb felsorolt médium 2022. június 15. óta egyáltalán nem közölt tartalmakat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.