A Sameday kapcsán tömegesen panaszkodnak arról a felhasználók, hogy heteket késnek a csomagok. A Pénzcentrum olvasójának megrendelése egy hónapja áll a Sameday raktárában, az easybox automaták telítettsége miatt ígérni sem tudtak neki semmit az ügyfélszolgálaton a kiszállítás várható időpontjáról.
A lap szerint az ügyfél számos alkalommal jelezte a problémát az ügyfélszolgálatnak, és nyitott lenne más megoldásokra is, de érdemi megoldást nem tudott felkínálni a cég. Csak annyit közöltek vele: egyhamar ne számítson arra, hogy megkapja a csomagját.
A Packeta szolgáltatásában is komoly fennakadásokat okozott a megrendelésdömping, így elképzelhető, hogy a Sameday is ezzel a problémával küzd, pedig még nem is indult el a karácsonyi bevásárlási csúcsidőszak.
A gondok hátterében vélhetően a Temu online piactérről és a Vinted használtruha-alkalmazástól érkező, megnövekedett megrendelésszám állhat. A Packeta hivatalos válaszában elismerte a fennakadásokat, és megerősítette, hogy valóban a csomagdömping okozza a problémákat.
Újabb tizenkilenc helyszínen vált egyszerűbbé a csomagok átvétele és feladása a közösségi közlekedést választóknak – közölte a Világgazdasággal a MÁV-Volán csoport. Ezzel a vállalat tájékoztatása szerint már 21 vasútállomáson használhatók a GLS automatái.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.