BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Rogán szomszédja népszerűsíti százmilliókért az olimpiai pályázatot

Összesen 360 millió forintot költött a MOB a 120. születésnapi ünnepségére, valamint a budapesti olimpiai pályázat reklámozására.

Rogán Antal Pasa parki szomszédjának, Csetényi Csabának két cége, a Network 360 Kft. és az Affiliate Network Kft. nyerte a Magyar Olimpiai Bizottság tenderét, amelynek tárgya az “olimpiai eseményekhez kapcsolódó médiakampány tervezése, szervezése és lebonyolítása, ennek körében jubileumi rendezvények és médiakampány megszervezése, valamint lebonyolítása” - írta meg az Átlátszó.hu. A tendert Csetényi még november 4-én nyerte meg, a hirdetmény a december 23-i Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

A feladatok közé tartozott a MOB 120. születésnapja alkalmából december 14-én tartott operaházi gála, valamint a december 15-i ünnepi közgyűlés, továbbá egy sajtótájékoztató megszervezése és lebonyolítása; Thomas Bach NOB-elnök és a kiemelt nemzetközi VIP-vendégek programjának megszervezése és koordinációja, valamint a fentiekhez szükséges kommunikációs anyagok elkészítése. A feladat másik része egy két és fél hónapos reklámkampány a budapesti olimpia népszerűsítésének érdekében.

A megbízás értéke nettó 360 millió, vagyis bruttó 457 millió forint volt.

A MOB közbeszerzése hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás volt, és a nyílt verseny mellőzésének indoklása “az ajánlatkérő által előre nem látható okból előállt rendkívüli sürgősség”. Az Átlátszó.hu megemlíti: alig reális az, hogy a Magyar Olimpiai Bizottság rendkívüli sürgősséggel jött rá, hogy most lesz a 120. születésnapja, és a 2024-es olimpiai pályázatról is még februárban döntöttek.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.