Magyarország továbbra is a top10 potenciális helyszín között szerepel a szolgáltató központok (SSC) számára és a kiszervezett feladatok jelentős részét automatizálták, ezzel jelentősen csökkentve költségeket – derült ki a Deloitte felméréséből. A központok 72 százaléka már elkezdte folyamatai robotizálását, 55 százalékuk vezette be a vállalati erőforrás-tervezést (ERP), 53 százalékuk pedig használ felhőszolgáltatást. Két évvel ezelőtt még csupán 9 százalék, idén azonban már 20 százalék csökkentette – átlagosan 20-40 százalékkal – költségeit robotizálással. Az automatizációval 40 százaléknál nagyobb megtakarítást elérő cégek 70 százaléka egységes ERP-rendszert használ.
A szolgáltató központok mindössze 9 százaléka preferálná a hagyományos munkavégzést, ezzel szemben 73 százalékuk hibrid modellt tervez bevezetni heti két-három irodai munkanappal – hangsúlyozta a tanácsadó cég közleménye. A válaszadók 14 százaléka pedig a távoli munkavégzési modellt támogatja havi néhány irodai munkanappal. Az SSC-k a folyamathatékonyságot és a szabványosítást (88 százalék), illetve a költségcsökkentést (84 százalék) helyezik fókuszba.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.