Az európai konszolidáció új formája jelent meg a légitársaságok körében, ennek lényege, hogy mindenki kapcsolatban van mindenkivel, és keresik az együttműködés valamely formáját – nyilatkozta Carsten Spohr, a Lufthansa vezérigazgatója a Reuters szerint a Süddeutsche Zeitungnak. Arra a kérdésre, hogy mennyire illeszthető bele a Lufthansa-csoport portfóliójába a Norwegian Carsten Spohr azt mondta, a felvásárlás ár és érték kérdése, de erre nincs egyszerű válasz.
A Lufthansa-csoporton belül már létezik egy diszkontosított formában működő légitársaság, az Eurowings, amely a Norwegianhez hasonlóan rövid- és hosszútávú járatokat is üzemeltet. Üzemét legutóbb az év elején bővítette, amikor az Air Berlin csődje után a Lufthansa szerezte meg a cég hálózatának és repülőgépeinek nagyobb részét, amelyet Eurowings márkanév alatt üzemeltet tovább.
A Norwegian a múlt hónapban utasította vissza a British Airways, az Ibera, az Aer Lingus és a Vueling légitársaságok tulajdonosa, az International Airlines Group (IAG) felvásárlási ajánlatát, mert alacsonynak ítélték a kínált árat.
A norvég légitársaság legutóbbi, első negyedéves pénzügyi jelentése szerint az üzemi szintű veszteség az egy évvel korábbi 160 millió dollárról 220 millió dollárra nőtt, a március 31-ével zárult pénzügyi évet pedig 245 millió dolláros adózott veszteséggel fejezték be, pedig egy évvel korábban 135 millió dolláros nyereséget termelt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.