Az idén januárban elindított Mol Limo jelentősen túlteljesítette a várakozásokat, már több mint 35 ezer felhasználója van az autómegosztó szolgáltatásnak.
Az első fél év alatt több mint 1,5 millió kilométert tettek meg a fővárosban közlekedők
– mondta Ratatics Péter, a Mol-csoport fogyasztási szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója kedden Budapesten sajtótájékoztatón.
Az autómegosztó szolgáltatás keretében 100 elektromos és 300 benzinüzemű Volkswagen up! áll a felhasználók rendelkezésére, ehhez csatlakozik az 50 Mercedes-Benz – tette hozzá.
Az ügyvezető igazgató elmondta: az igények felmérése alapján választották ki a prémium, ugyanakkor fiatalos, lendületes modellt, amellyel újabb felhasználókat céloznak meg.
Az autómegosztó szolgáltatásnak egyre nagyobb teret kell kapnia a városi közlekedésben, be kell illeszteni a hagyományos közlekedési módok mellé – hangsúlyozta Ratatics Péter.
A Mol írásos tájékoztatása szerint a vállalat 2016-ban elfogadott stratégiájában megfogalmazta, hogy sokkal nagyobb szerepet szán a mobilitási szolgáltatásoknak, ennek fontos mérföldköve volt a Mol Limo elindítása.
A szolgáltatás fejlesztésével folytatódik a Limo célkitűzésének megvalósítása, amely szerint a vállalat folyamatosan növeli a gépkocsiflottát, az infrastrukturális fejlesztések függvényében fokozatosan emelve benne az elektromos autók arányát, továbbá
a szolgáltatás működési területét 2020-ra Budapest közigazgatási határáig kiterjeszti.
Az autómegosztó szolgáltatás területe a januári indulás mintegy 10 négyzetkilométerrel, 70 négyzetkilométerre bővült. A zónabővítés előfeltétele volt a megfelelő töltési infrastruktúra kialakítása, ezért a Mol a külső Váci úton található töltőállomásán is elektromos töltőegységeket alakított ki.
A Kecskeméten gyártott, ettől az évtől forgalmazott Mercedes-Benz A-osztályt a Mol Limo flottájában a havidíjas felhasználók percenként 99 forintért, az alkalmi felhasználók 111 forintért vehetik igénybe.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.