Az egy évvel korábbiakhoz képest átlagosan 10 százalékkal nőtt a vasúttársaság éves jegy-és bérletértékesítésből származó, közigazgatási határon kívüli szakaszra vonatkozó bevétele – írja közleményében a MÁV. 2018 szeptemberétől a havi átlag 20 százalékos emelkedés részben a személyszállítási üzletszabályzat módosításban előírt jegyvásárlási kötelezettséggel magyarázható, hiszen ekkortól vezette be a MÁV-HÉV azt az általános szabályt, hogy
Erre az időszakra tehető az M0 átépítése miatti reggeli járatsűrítés is a H6-os (ráckevei) vonalon, mely az autós közlekedéssel szemben kínált vonzó alternatívát az utasoknak.
A havi adatok összevetéséből kiderül, hogy 2018 első felében a MÁV-HÉV a jegyellenőrök számának és a jegyellenőrzés hatékonyságának növelésével átlagosan 6 százalékos bevétel-növekedést tudott elérni.
A MÁV-HÉV több mint 99 százalékban menetrendszerű, megbízható szolgáltatást és a H6-os vonalon megemelt szolgáltatásszintet biztosít utasainak. A szeptemberi jelentős, 20 százalékos bevétel-, valamint jegy- és bérletszám-emelkedés tartós tendenciaként követhető 2018 végéig, és láthatóan megmaradt a 2019. januári adatok alapján is. A MÁV-HÉV szándékai szerint a szolgáltatási szint emeléséből és az üzletszabályzat módosításból származó bevételnövekmény további fejlesztésekben, különösen a korszerű jegyvásárlási lehetőségek bevezetésében hasznosul.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.