Azonnali fejlesztésekről, illetve a közbeavatkozást igénylő területekről állapodott meg a magyar kötődésű Wizz Air diszkont légitársaság és földi kiszolgáló partnere, a Malév Ground Handling – közölte a két szervezet pénteken.
A Wizz Air közlése szerint a légitársaság vizsgálatokat folytatott le, és a felmerült ügyeken konstruktívan dolgozott együtt a Malév GH-val, szem előtt tartva, hogy az utasélmény továbbra is magas színvonalú legyen a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. Közösen meghatározták az azonnali fejlesztést, illetve közbeavatkozást igénylő területeket és megoldották a felmerült problémákat – olvasható a közleményben.
A légitársaság közölte továbbá: biztatják utasaikat, hogy panasz esetén a bizonyítékokkal együtt forduljanak a Wizz Airhez, a társaság kivizsgálja az ügyeket.
A Malév GH közleménye szerint társaságuknak kiemelten fontos a jogszerű utastájékoztatás, valamint a minőségi kiszolgálás. A dolgozók munkáját a Wizz Airrel közösen folyamatosan ellenőrzik és álláspontjuk szerint az utasokat a szolgáltatásokról és azok díjáról az előírásoknak megfelelően tájékoztatják.
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium július 30-án közölte az MTI-vel, hogy fogyasztóvédelmi hatósági eljárást rendelt el a Malév Ground Handling utasfelvételi gyakorlata miatt, mivel sajtóhírek szerint a földi kiszolgáló a repülőtéri szolgáltatásokat – például a repülőtéri utasfelvételt – az előzetes tájékoztatásban szereplőnél magasabb áron értékesíti az utasoknak. A Wizz Air ezt követően kilátásba helyezte a földi kiszolgálóval kötött szerződés felmondását.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.