A hét közepe óta akadozik a Simple Pay, ami hatással van a GreenGo közösségi autómegosztó vállalat szolgáltatására, hiszen a felhasználók egy része napok óta nem tudja kiegyenlíteni a bérlés díját. Az elektromos VW Up modellekkel működő cégnél többek hozzáférését is felfüggesztették az autók használatához arra hivatkozva, hogy kifizetetlen számlákat halmoztak fel. A tiltás addig él, amíg a tartozásukat nem egyenlítik ki.
Csakhogy a Világgazdaság információja szerint
nem az ügyfeleknek róható fel, hogy legalább két számlájuk – az első után a GreenGo felszólítást küld, a második után viszont már életbe lépteti a szankciót – rendezetlen maradt, hanem a cég fizetési szolgáltatója, a Simple Pay rendszerénél tapasztalható fennakadás.
Ennek következtében sem a felhasználó nem tudja átutalni az adott összeget, sem pedig az autómegosztó nem tudja levonni az ügyfél számlájáról az aktuális szolgáltatás díját.
A GreenGo tud erről, és kapcsolatban is áll a Simple Pay illetékeseivel a hiba mielőbbi elhárítása érdekében. Egy ideig úgy tűnt, hogy a fizetési szolgáltató orvosolta a problémát, de ismét jelentkezett a rendellenség. Annak ellenére, hogy a helyzet nem a fogyasztók miatt állt elő, a GreenGo mégis elveszi az érintettektől a jogosultságukat. Ezt azzal magyarázták, hogy
a felfüggesztés automatikusan történik, amelyet nem tudnak befolyásolni.
„Természetesen számunkra kellemetlen a pénzügyi szolgáltató általi hiba. Türelmedet kérjük, amíg a Simple Pay nálad is elhárítja a problémát. Igyekezni fogunk még a hétvége előtt visszajelezni neked, remélhetőleg a megoldással” – írták az egyik pórul járt felhasználójuknak.
A GreenGo értesült a problémáról, a lehető legrövidebb időn belül felvette a kapcsolatot a Simple Pay-jel, folyamatosan kapcsolatot tartják a kapcsolatot a fizetési szolgáltató illetékeseivel, akik dolgoznak a hiba mielőbbi elhárításán – tájékoztatta portálunkat cikkünk megjelenését követően a GreenGo.
Mint írják, a Simple Paytől kapott információk alapján nem tudják beazonosítani, hogy a fizetés sikertelenségét rendszerhiba okozza vagy esetleg az ügyfél számláján nincs elegendő összeg a szolgáltatás kiegyenlítéséhez és ezért automatikusan felfüggeszti a további hozzáférést.
Egészen kicsi a számossága ezeknek az eseteknek, kevesebb mint 10 felhasználóról tudnak, akik érintettek az ügyben.
Az esetek 90 százaléka már megoldódott, a még függőben lévő ügyeknél pedig a probléma megszűnése azt követően várható, amint a Simple Pay kijavítja a rendszerükben fennálló hibát. Mindössze egy esetben fordult olyan elő, hogy több napot vett igénybe az egyeztetés – tette hozzá a cég.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.