Hét év után megfiatalodik a Mol Bubi jól ismert logója, és frissül a közbringa-rendszer arculata is. Budapest közbringa-szolgáltatásának új emblémája az eddig elért eredményeket és a leendő sikereket egyszerre szimbolizálja. Idén tavaszra a logó mellett a komplett szolgáltatás is megújul és egy modernebb, fenntartható Bubit vehetnek birtokukba a fővárosban közlekedők – olvasható a vállalat közleményében.
A 2014-ben indult Mol Bubi egy igazi sikertörténet volt Budapest életében:
a több mint 100 ezer regisztrált felhasználó mintegy 7 millió kilométert tett meg a közbringával, ezzel jelentősen hozzájárulva a városi kerékpározás terjedéséhez,
valamint az 531 ezer megspórolt CO2 kibocsátásával Budapest zöldebbé és élhetővé tételéhez.
A megújult logó egyszerre jelképezi a korábbi szolgáltatással való kontinuitást, ezzel együtt a megújulást, illetve jobban illeszkedik a névadó szponzor arculatába is.
Tavasztól számos új fejlesztéssel is találkozhatnak majd a fővárosban közlekedők:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.